Brev:
Opbevaring af vælling
19. december 2009
Alder:
4 mdr.
Opbevaring af vælling
Hej Helen
Min søn på 4 mdr er begyndt at få vælling som jeg selv laver af vand, majsmel og MME.
Må jeg godt lave en portion om formiddagen og stille det på køl ind til jeg skal bruge det om aftenen?
Eller skal det laves umiddelbart inden det skal anvendes?
Med venlig hilsen
Sanne.